isabelleforever

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

En annorlunda fråga ..

Av isa F - 3 januari 2011 15:49

      gvn

Måndag 3 jan 15:34

vrf lägger du upp en bild på din outfit när man inte ser dina kläder? ditt hår är i vägen?!


Okej, det här kändes inte så jätteroligt.
När jag kommer in på bloggplatsen & ser det här ..
Om jag själv erkänner att nee, det här var inte den finaste bilden måste
den här som skrivit det här lägga sig i.
Varför frågar jag bara, varför?

Dessutom är det rätt fegt att inte säga sitt namn.
Jag tar absolut egentligen inte åt mig,
Men av någon anledning så blev jag lite irreterad av det här däremot.

Personen som skrev det menade mitt senaste inlägg .. Den bilden på dagens outfit.

Vet inte vad jag ska säga.
Aja.

Jag tar liksom inte åt mig, jag ville bara att den som skrev detta skulle fatta att det inte kanske är så roligt att se det & jag tror inte personen mår så mycket bättre själv av att skriva såhär.


Puss,
Isabelle 

 
 
Alexandra

Alexandra

4 januari 2011 07:55

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D
http://vadfanskajagheta.se/2011/january/tisdag-dagens-blogg.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
Alexandra

Alexandra

4 januari 2011 11:58

SV : kul att du är med i dagens blogg :) Har startat en ny tävling där du kan vinna en ring genom att bara skriva en kommentar att du är med.. kika in ;)

http://vadfanskajagheta.se

 
Ingen bild

HANNA( igen )

7 januari 2011 22:59

svar på tal!

Du säger att du inte tyckte att det var roligt och bla bla , och sen säger du att du inte tog åt dig? eh då tog du ju åt dig!

Sen, du har en blogg om ditt liv som du vill att många som läsa...hela svenska befolkningen har tillgång till bloggen...och så vill du att ingen( Jag ) inte ska lägga mig i. Jag får lägga mig i hur mycket jag vill om vad du gör med din blogg.

 
Ingen bild

Veronica

8 januari 2011 01:01

En liten sak bara.. Du säger att du absolut inte tar åt dig. Men det är precis det du gör om du måste skriva ett helt inlägg om det och dessutom blir irriterad , lite dubbel moral bara :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa F - 8 januari 2011 13:28

Jag fick lite "kritik" eller vad man ska säga just i några kommentarer  när jag loggade in. Jag måste säga att jag tog i lite väl mycket när jag skrev det inlägget, Just av den anledningen att jag faktiskt blev lite irreterad. Vilket heller k...

Av isa F - 5 januari 2011 16:35

Nu bloggar jag mest på:   http://isabelleellinor.blogg.se   http://isabelleellinor.blogg.se   http://isabelleellinor.blogg.se   Så besök & läääääs !  Jag kommer såklart att blogga här med, men inte alls lika mycket längre. Jag kom...

Av isa F - 4 januari 2011 18:09


Aa, jag måste erkänna att det blev en riktigt lyckad shopping runda på Frölunda Torg . Köpte faktiskt inte så mycket grejor men blev riktigt nöjd  (gjorde mig av med alla pengar på mitt presentkort, hahah) Tyvärr orkar jag inte fota allt jag ...

Av isa F - 4 januari 2011 16:16

Har lite bråttom just nu, mamma kommer typ om 5 minuter & vi ska till Frölunda Torg . Har presentkort på hela frölunda torg så får shoppa loss (y) Visar vad jag köpt när jag kommer hem.   Puss, Isabelle ...

Av isa F - 3 januari 2011 12:27


Good morning everyone ♥ Vaknade just . Sitter här med lite fett hår & så, måste seriöst duscha nu .. Idag ska jag inte göra så mycket alls. Men ska droga lite filmer & äta godis o så, mysigt va ? ;) Därför ser jag inte speciellt bra ...

.

bloglovin

Presentation


Hejhej, Jag är en 13 årig tjej

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards