isabelleforever

Alla inlägg under december 2010

Av isa F - 31 december 2010 23:14

Hade liksom lite trök så passar på att lägga in lite bilder som bara blivit fel, hahah.

för ingen är liksom perfekt eller hur ? ;)


   Jag & lillasyter, älskar dej !


   Aa, som ni märker så blir jag inte så bra på bild ..


   Nemen, oj, det här var ju gulligt ..


   HANNA ÄR SÖÖT - JAG ÄR FUUUL ! JAG FÖRSTÖRDE THIS PICTURE ..


   Bara för det så måste jag avsluta med en okej bild, hahah. Annars skäms jag ihjäl, hahah.


Of course så ska ni kommentera like always,

men mobba inte mig för mycket bara, hahah.


Puss,

Isabelle

Av isa F - 31 december 2010 22:55



Skulle bara vilja önska alla ett riktigt gott nytt år ! ♥





Av isa F - 31 december 2010 13:39


  


Japp, nu är det äntligen dags för en ny frågestund !

Man får fråga allt mellan himmel & jord,

Men såklart inte snuskiga frågor, aa, ni fattar .


Jag vill ha måånga frågor nu so, just ask, ask & ask !


Puss,

Isabelle

Av isa F - 30 december 2010 23:04

Hej alla,

Har grymt kul med miin Emma Ledin ..

Ska sova över hos henne idag, yaay (y)

Vi har grymt kul ju :D

Men idag så har jag typ åkt lite skridskor (shit vad dålig man var på det då.. hahah)

Emma & Jag åkte hem till henne lite senare efter det.

Men imorgon är det ju nyår,

så aa, får bara önska er ett GOTT NYTT ÅR ! 


  

  

Ingen bra bildkvalité sorry.


Jeans, New Yorker

Tunika, Gina Tricot


Puuuusssar till er !

Emma hälsar (y)


Isabelle


Av isa F - 28 december 2010 19:35

Hahah, Oj. 

Förlåt alla ! Jag har liksom inte haft tid att blogga (hoppade över några dagar ..)

Men aa, Idag har jag shoppat lite ! (a)

En superfin blus från Gina Tricot. 

En finfin kofta från Gina Tricot.

Ett par "boots" typ från Din sko.


Och just det, för inte alls så länge sedan så hade jag ju en veckans blogg tävling & 

vinnaren blev ..

Sandras blogg :

http://www.picturethiss.blogg.se

BESÖK HENNES BLOGG NU :D


  

  


Linne, LINDEX

Byxor (syns inte på bilden, mörkblåa..) New Yorker

Halsband (leopard) H&M

Pärlarmband, Cubus


Puss på er !

Isabelle

Av isa F - 25 december 2010 15:20

Efter att ha spelat Wii några timmar med min lillasyster är man rätt trött liksom,

Men nu ska jag bort & äta hos min farmor & farfar.

Vet inte om jag seriöst längtat efter det, Menmen, det blir säkert bra (;


Jag hade tänkt slänga in en bild på dagens outfit ..


  

Tunika, New Yorker

Jeansleggins, New Yorker


Kram,

Isabelle

Av isa F - 25 december 2010 09:04

  

Japp, Det är dags för tävling nu ..

Du kan få bli veckans blogg !

Det enda du behöver göra är att skriva bloggens address i en kommentar.

Jag utser vinnaren i övermorgon (Måndag)


So hurry up !

_________________________________________________________

Kram,

Isabelle

Av isa F - 24 december 2010 20:38

Aa, Jag sa ju att jag skulle visa bilder på vad jag fick i julklapp imorgon ..

Men hade lite tråkigt så aa, här kommer lite bilder:


  

Rosa klocka från JET SET


  

Supersnyggt leopard linne från JC (I know, linnet ser stort ut på bilden ..)


  

Twilight "Bakom kulisserna"


  

Supersööta Hello Kitty mjukisbyxor från H&M (tror jag..)


  

Finfint pärlarmband från Cubus .


+ Mycket mer !


Kram,

Isabelle

.

bloglovin

Presentation


Hejhej, Jag är en 13 årig tjej

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards