isabelleforever

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Lite "funny" pictures ..

Av isa F - 31 december 2010 23:14

Hade liksom lite trök så passar på att lägga in lite bilder som bara blivit fel, hahah.

för ingen är liksom perfekt eller hur ? ;)


   Jag & lillasyter, älskar dej !


   Aa, som ni märker så blir jag inte så bra på bild ..


   Nemen, oj, det här var ju gulligt ..


   HANNA ÄR SÖÖT - JAG ÄR FUUUL ! JAG FÖRSTÖRDE THIS PICTURE ..


   Bara för det så måste jag avsluta med en okej bild, hahah. Annars skäms jag ihjäl, hahah.


Of course så ska ni kommentera like always,

men mobba inte mig för mycket bara, hahah.


Puss,

Isabelle

 
 
Ingen bild

Hanna

1 januari 2011 00:28

Jag älskar dig oxå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isa F - 8 januari 2011 13:28

Jag fick lite "kritik" eller vad man ska säga just i några kommentarer  när jag loggade in. Jag måste säga att jag tog i lite väl mycket när jag skrev det inlägget, Just av den anledningen att jag faktiskt blev lite irreterad. Vilket heller k...

Av isa F - 5 januari 2011 16:35

Nu bloggar jag mest på:   http://isabelleellinor.blogg.se   http://isabelleellinor.blogg.se   http://isabelleellinor.blogg.se   Så besök & läääääs !  Jag kommer såklart att blogga här med, men inte alls lika mycket längre. Jag kom...

Av isa F - 4 januari 2011 18:09


Aa, jag måste erkänna att det blev en riktigt lyckad shopping runda på Frölunda Torg . Köpte faktiskt inte så mycket grejor men blev riktigt nöjd  (gjorde mig av med alla pengar på mitt presentkort, hahah) Tyvärr orkar jag inte fota allt jag ...

Av isa F - 4 januari 2011 16:16

Har lite bråttom just nu, mamma kommer typ om 5 minuter & vi ska till Frölunda Torg . Har presentkort på hela frölunda torg så får shoppa loss (y) Visar vad jag köpt när jag kommer hem.   Puss, Isabelle ...

Av isa F - 3 januari 2011 15:49

      gvn Måndag 3 jan 15:34 vrf lägger du upp en bild på din outfit när man inte ser dina kläder? ditt hår är i vägen?!   Okej, det här kändes inte så jätteroligt.När jag kommer in på bloggplatsen & ser det här ..Om jag själv erkänner at...

.

bloglovin

Presentation


Hejhej, Jag är en 13 årig tjej

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards