isabelleforever

Alla inlägg under oktober 2010

Av isa F - 29 oktober 2010 16:57

Äntligen Fredag ") ♥

& Höstlov !

Idag har jag ju varit i som vanlig superroliga skolan (NOT)

Men jag har typ problem med min mage så det är fortfarande inte så kul ..

Men skit i det nu ..

Nu är det ju faktiskt looooooov ! ;D

 

Kram,

Isabelle


  

Av isa F - 28 oktober 2010 18:39

För att få bloggen aningen bättre kommer en bloggdesign strax :D

Räkna med att den kommer i helgen i alla fall ..

 

Imorgon är det Fredag .. wiie ! ♥

+ Att det är Höstlov.

Underbart ^^

+ Ett + till ;D Jag fyller år på Tisdag ! ♥

Jag har ju såklart vissa grejor jag verkligen vill ha.

 

Here are some:

Kläder

Mobil

Scrapbooking grejor

Smink

 

Lite mer såklart då, Men det var bara lite (;

 

Kram !

Isabelle

 

Av isa F - 24 oktober 2010 14:57

Idag har jag inte gjort så mycket alls.

Fortfarande lite kass.


Men jag har köpt en vit snygg jacka .

Det är lite för tidigt att ha på sig den nu, den kanske är lite för varm.

Men snart ska jag ha den på mig (y)

Då ska ni såklart få en bild också .


Men eftersom jag har så grymt tråkigt så kommer lite bilder ..


Kram,

Isabelle


Visst ser det ut som att det är en hand på min axel ? :D


Aa, okej . Det blev inga fler bllder idag, sorry . -.-


Av isa F - 23 oktober 2010 18:46

Jag är sjuuuk :'(

Japp, det stämmer .

Jag är magsjuk & har feber,

febern har lugnat ner sig lite nu tror jag . Det är ju bra.

Men jag har jättejobbiga problem med min mage just nu, hehe..

Ni vill nog inte veta mer .. haha ..


Kram,

Isabelle 

jo

Av isa F - 13 oktober 2010 14:39

ojojojojojojoj, ! xd

Näe, nu har jag varit riktigt, riktigt dålig på att blogga !

I'm so sorry ! ^^

Men jag har inte riktigt haft tid liksom =/

Har gjort läxor & varit inne på lite annat på datan ett tag nu.

 

Men jag ska ändå försöka att vara liite mer aktiv på bloggen .

 

Kram,

Isabelle

Av isa F - 7 oktober 2010 18:43

Neej, Nu har jag varit inne nästan hela dagen så nu är det dags att logga ut ! ;D

Haha.

Men som vanligt så kommer jag att blogga mer imorgon .


Kram,

Isabelle

Av isa F - 7 oktober 2010 15:18

Kom just hem från skolan .. Neej, det var inte en rolig dag alls.

Började dagen med Idrott (men jag var inte med p.g.a lite förkyldning och ont i öronen) 

Sedan hade vi SO, men jag kommer inte in på min data (lite komplicerat)

NO, jobbade inte så bra (hungrig)

Lunch.

Språkval, gick sådär.

Svenska, Gick helt okej.


Japp, det var min skoldag det. haha (;

Här kommer lite bilder från skolan ...


Kram,

Isabelle


  

  

Av isa F - 7 oktober 2010 07:08

usch, neej, det är verkligen inte kul att gå upp såhär tidigt x'd

Och ha ont i örat xd

haha.

Inte kul alls egentligen .

Men jag skulle testa idag igen, försöka att gå till skolan .

Det kan jag ändå gå med på .

Så får vi se hur det blir imorgon då :/


Kram,

Isabelle

.

bloglovin

Presentation


Hejhej, Jag är en 13 årig tjej

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards