isabelleforever

Alla inlägg under mars 2010

Av isa F - 30 mars 2010 10:24



  Aa, jag är med. Snälla, snälla och snälla rösta och hjälp mig vinna!   

Av isa F - 20 mars 2010 14:18

Mm, nu är det helg!

På förmiddagen så dansade jag. Kulkul! Men jag tycker att det är svårare nu än vad det var för ca ett år sedan. Mycket mer koreorafi, så idag var det bara att hänga med ;)

Jag ska nog gå ut lite nu, det är varmt och fint väder <3


  


Av isa F - 19 mars 2010 15:31

Hejsan!   

Idag har jag gjort matteprov, det gick faktiskt ganska bra.

Men det var just ett tal som var lite svårare, tyckte jag...

Nu ska jag se lite på top model tror jag. Men jag vet inte riktigt, hihi.


  

Av isa F - 17 mars 2010 16:47

Hejsan!

Idag har det väll varit en helt vanlig dag. Men vi hade volleyboll på gympan! yeey!  (Fast jag tycker faktiskt att beachvolleyboll är mycket roligare!) Det är mycket varmare i en beachvolleybollhall.


Men nu måste man tyvärr plugga lite till Matte provet på Fredag.

Men det är ju bara så grymt tråkigt!


  

  vår mattebok.  

Av isa F - 14 mars 2010 17:19

Hej!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Har bara varit ute, gick och handlade en klubba   

Det har varit en sådär dag.

Imorgon är det i alla fall som vanligt lång sovmorgon!   


  

Av isa F - 13 mars 2010 12:35

Hej på er!

Det verkar som att det börjar bli lite varmare ute nu faktiskt!  

Så troligen blir det lite  grönare ute snart... gud vad härligt det ska bli att bli av med snön nu! eller vad tycker ni?

Det känns som att det har varit här lite för länge nu...


Men nu är det ju Lördag! Jättehärligt!   

jag har just dansat, det var såklart också jättekul.


  




Här kommer "The climb" med miley cyrus.

Asså, jag tycker bara att den fortfarande är så bra!

 


Av isa F - 6 mars 2010 16:57

Hejhej!

Idag så har jag varit på dansen. Det var som vanligt jättekul och man blir lite trött, men det hör ju till.   haha.

Idag så har min syrra kalas med sina kompisar.

Hon fyller 10 imon! Grattis syrran!   


  

Av isa F - 4 mars 2010 15:33

Hej på er!

Jaa, idag har det varit en helt normal dag faktiskt, inget speciellt.

Men alldeles strax ska jag åka o spela beachvolleyboll! (L)

Utan min kompis alicia, hon är tyvärr sjuk. Krya säger jag till henne! <3


  

.

bloglovin

Presentation


Hejhej, Jag är en 13 årig tjej

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards